Wydarzenia

04 luty 2014
Karnawał z promocjami Consultii

Wykorzystując karnawałowe nastroje Consultia Sp. z o.o. przygotowała na początek 2014 roku kolejne nowe atrakcje skierowane do współpracujących z nami Partnerów.

W ramach zakończonego konkursu organizowanego z całą Grupą ERGO (Ergo Hestia, MTU i YouCanDrive) ogłosiliśmy na początku lutego wyniki i listę laureatów, którzy wezmą udział razem z przedstawicielami towarzystw i Zarządu Consultii w 5-dniowej wycieczce do Malagi w hiszpańskiej Andaluzji.

Przygotowaliśmy także dwa bardzo atrakcyjne konkursy razem z Liberty Direct i Link4. W pierwszym przypadku na dwa miesiące (II-III'2014) zaoferowaliśmy wysokie nagrody pieniężne za realizację celów sprzedażowych w poszczególnych grupach oraz dodatkową prowizję 2% za pakiet OC/AC. Razem z Link4 ogłosiliśmy natomiast konkurs na trzy miesiące (II-IV'2014), w ramach którego 10 najlepszych Partnerów w poszczególnych 4 Ligach weźmie udział razem z przedstawicielami Zarządów Link4 i Consultii w 4-dniowej wycieczce do Dublina pod hasłem: "Zielona Irlandia - poznaj z nami Dublin". Sławne puby i Guinness czekają na najlepszych.

Zapraszamy do aktywnego wzięcia udziały w dedykowanych tylko dla Partnerów Consultii konkursach. Nad następnymi akcjami, które planowane są na drugi kwartał już pracujemy. Życzymy wszystkim powodzenia.


13 stycznia 2014
Nowe rozwiązania technologiczne dla Partnerów

Pragniemy poinformować, że trwające od połowy zeszłego roku działania nad opracowaniem nowych rozwiązań technologicznych dla Partnerów Consultii weszły w decydującą fazę. Aktualnie finalizowane są prace nad udostępnieniem agentom dwóch aplikacji.

Pierwsza z nich to zmodyfikowany systemu back-office do weryfikowania i podglądu otrzymywanych naliczeń prowizyjnych (Tower). Druga to autorski system transakcyjny agregujący produkty różnych zakładów ubezpieczeń oparty na integracji systemowej Web Service, pozwalający na precyzyjne wyliczenie składki (Consultia24.pl).

Przygotowywane rozwiązania dla aplikacji Consultia24.pl zostały opracowane w najnowszej technologii AJAX i HTML5/JavaScript, co pozwala na ich adaptację także w mobilnych systemach iOS, Android i Windows Mobile wykorzystywanych w smartfonach i tabletach. W ramach swoich funkcjonalności Consultia24.pl uwzględnia m.in. wykorzystywanie części bazodanowej (kody pocztowe, Eurotax, Info-Ekspert), kodów AZTEC, jedno logowanie, prezentację i zapamiętywanie kalkulacji. W pierwszym etapie uruchomiona zostanie integracja z 7 towarzystwami, w drugim z kolejnymi 4 ZU, a w perspektywie do końca 2014 roku z następnymi 4-5, co pozwoli w ramach jednej aplikacji przeliczać oferty 15 firm ubezpieczeniowych.

Wierzymy głęboko, że opracowywane rozwiązania znacznie ułatwią naszym Partnerom pracę w przyszłości. Z naszej strony postaramy się, aby czas niezbędny do ich uruchomienia wykorzystany został jak najbardziej efektywnie.


31 marzec 2014
Dobry Q1 2014 roku i mocne wejście w Q2 2014.

Kończy się już I kwartał 2014 roku. Można zadać sobie pytanie jaki był ten początek roku? Z jednej strony zwiększająca się sprzedaż i kolejni nowi Partnerzy decydujący się na współpracę z Consultia Sp. z o.o. to dla nas dobre sygnały i optymistyczny prognostyk. Z drugiej jednak utrzymująca się presja na niskie ceny ubezpieczeń oraz czasami bezpardonowa konkurencja zmuszająca do poszukiwania nowych rozwiązań, które pozwolą utrzymać założone tempo wzrostu i jednocześnie wyróżnić się na tle innych.

A co u nas? My oczywiście wyróżniać się chcemy...! Zarówno od strony merytoryczno-obsługowej, technologicznej, wizerunkowej, jak i zapewnienia naszym Partnerom ponadstandardowych warunków współpracy. W ślad za tym na miesiąc kwiecień 2014 roku przygotowaliśmy dwie bardzo atrakcyjne promocje. Pierwsza z nich zorganizowana została z AXA Direct, druga z Liberty Direct.

Promocja z AXA Direct daje możliwość uzyskania każdemu 250,00 zł premii za sprzedaż 10 polis (bez względu na rodzaj ryzyka) powyżej ilości osiągniętej w marcu 2014 roku. Dodatkowo akcja ta wspierana jest jednodniowymi promocjami specjalnymi pod hasłem: "Strzel w 10-tkę", pozwalającymi uzyskać extra 500,00 zł premii. W przypadku Liberty Direct na kwiecień br. uruchamiamy wysokomarżową akcję za sprzedaż ubezpieczeń AC i Home. W pierwszym przypadku oferujemy b...aaaardzo atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne (bez żadnych progów sprzedażowych) uzupełniane dodatkowo premiami kwotowymi. W drugim z kolei proponujemy extra wynagrodzenie kwotowe za sprzedaż każdego ubezpieczenia mieszkaniowego.

Trwa też przygotowany razem z Link4 konkurs, w ramach którego 10 najlepszych Partnerów w poszczególnych 4 Ligach weźmie udział w 4-dniowej wycieczce do Dublina. Jesteśmy ponadto mocno zaawansowani w organizację zbliżającego się VI Kongresu Partnerów Consultia Sp. z o.o., który tak jak w zeszłym roku odbędzie się pod koniec miesiąca kwietnia w Toruniu, w Hotelu Bulwar.

Życzymy wszystkim powodzenia w przygotowanych przez nas akcjach promocyjnych, a najlepszym mówimy - do zobaczenia na Kongresie!


Informacje prasowe

2019-09-06 Grecos z 70 mln zł gwarancji ubezpieczeniowej od EuropyEuropa odnowiła touroperatorowi Grecos gwarancję ubezpieczeniową na kolejny rok. Umowa obowiązuje od 17 września. Tym razem suma opiewa na 70 (...)
2019-09-06 Biuro RF: niskie sumy w szkolnych NNWMarcin Jaworski, ekspert ds. komunikacji i edukacji w Biurze Rzecznika Finansowego podkreśla, że sumy i zakres NNW oferowane przez szkołę często (...)
2019-09-06 Digital Care: 60 tys. smartfonów do naprawy w wakacjeDigital Care przedstawia bilans napraw zrealizowanych w okresie wakacyjnym. Firma przyjęła 60 tys. zgłoszeń, a większość z nich to uszkodzenia (...)
2019-09-05 Wyniki UFG po I półroczu 2019Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny opublikował swoje wyniki za I półrocze 2019 roku (zobacz: [[https://s.dzub.pl/c0523532 sprawozdanie UFG]]). W (...)
2019-09-05 Uniqa: nowa wersja ubezpieczenia mieszkania płatnego miesięcznieUniqa wprowadza nową wersję ubezpieczenia Bezpieczne Mieszkanie, dedykowanego mieszkańcom spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, płatnego co (...)